tisdag 24 februari 2009

Bajs dag blööööö


Förlåt om jag har krossat dig
Du upphör aldrig att förvåna mig

Elvis - Love Me Tender

Idag har jag till och med ätit chokladglass. Håller på att bli sjuk. Ida gav mig muffins, snällt :) Och han pratade med mig igen. Och jag brydde mig inte :S Till och med Du pratade med mig. Har vi rätt ut allt nu, på nåt vis? Det kändes iaf... Bättre än i morse...
Men blöööö på denna dag. Fuck. Fattar ingenting, är trött. Men borde inte klaga.. Jag har ju inte ätstörningar än iaf -.-
Men ojoj du har förstått (Y)
~
Ibland förstår man inte vad man håller på med
Ibland vill man vara någon annan än den man är...

Evanescence - Lithium
Seether - Broken
Bullet For My Valentine yey :)....
X

1 kommentar:

  1. Vad är det som hänt egentligen ? :o du låter alltid så ledsen i bloggen "/ Chokladglass och muffins, det är rätt ! Hahaha :)

    SvaraRadera