måndag 16 februari 2009

Today is the day...


1 år 11 månader
8 månader
1 månad 16 dagar
22 dagar
<3

Tear my heart apart, will you...
Du vände dina broar när du sa det där
som fick mig att förstå vem du egentligen är


-?-?-?-

Oh allt det jag känner
under ytan bränner


Aldrig, aldrig
kommer jag förlåta dig
för du tog det allra bästa som fanns inuti mig
Aldrig, aldrig
kommer jag tillbaks till dig
Nej, ryggen är det sista som du ser av mig


Tiden läker inga sår

Och all skit som kommer ur min mun
jag menar det inte men jag måste väl ändå mena nåt?

2 kommentarer:

  1. VArför har du ont i armen ? :o Min rygg är inte bra någonstans, men jag får fortsätta smörja helt enkelt! Jag håller på med svenskan nu igen för jag blir aldrig färdig, går jätte dåligt xD Hahaha, för dig då ? ^^

    SvaraRadera
  2. Haha ska uppdatera ikv ;D
    Men asso, det är inte så farligt det där. Ska ju träna på onsdag så om det blir värre efter det får jag skylla mig själv ^^
    Jag har typ gjort första och andra stycket, men dem suger ! hahaha, hur långt har du kommit`? ^^

    SvaraRadera