tisdag 18 augusti 2009

Blåkulla har öppnat...

A distraction from my other distraction

Idag har jag nästan varit duktig.
Gick upp kvart i nio, cyklade till bussen på tio minuter, extremt stressad. Men jag hann. Läste Gösta Berling på bussen. Blåsigt. Loggade in hälften av dte vi filmat på Kulturskolan. Segt! Tar så sjukt lång tid och man kan ju inte göra mycket annat än att bara sitta och kolla på... Blö.
Men jag stack därifrån vid tre och åkte till Osbeck. Det var lite roligt x) Fast tomt utan Oskar... Den nye Lindgren kommer aldrig ta Oskars plats.
Gick hem till Kim, med Kim, och åt kladdkaka och kollade på en konstig men rolig film xD Sen var Kim för trött så jag fick gå hem x) Ska vara lite mer duktig nu och diska/läsa Gösta B och eventuellt göra lite svenska... Som sagt, skolan har inte börjat än.
Tror jag..?

La Roux - Armour Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar