fredag 14 augusti 2009

En påse ljus


Fasiken. Det är redan Fredag.
Gick upp åtta, red lite snabbt och la iordning grejerna inför imorgon. Tog bussen till Halmstad där Oskar hämtade mig. Vi åkte till Simlångsdalen och jag hittade Super Stället (där jag badat för några somrar sedan när jag var på ridläger där..). Vi fikade och tog en massa bilder. Ett sånt tillfälle man önskar kunde komma tillbaka.Åkte hem till mig medan Kim och Andy fixade hemma hos Oskar (vilket Oskar inte viste om). Vid 6 var de klara och jag fick med mig Oskar utan att vi hade köpt med oss onödig mat x) Blev megastolt över att Kim och Andy fixat maten och dukat så fint :D Och det blev tom gott :D Åt... Kollade diverse papper... Och scheman...
Nu har Andy och Kim åkt. Oskar packar. Kläder väger mycket.
Det känns förjävligt.
Men det blir nog bra...

Volbeat - We

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar