torsdag 20 augusti 2009

Oboy utan socker


och jordgubbsfil
och kladdkaka

Härligt med skola igen! Lol
Sov hos Jennifer och cyklade till skolan med henne och Mimmi Lust :D Det var mycket trevligt, vill nästan också cykla till skolan (iaf när det är såhär fint väder!). Stirrade ut alla ettor och vårt nya schema, som jag försökte intala mig på nåt vis är bättre än förra årets fastän det inte är det och jag inte kommer hinna plugga mer. Men ändå.
Lunchade med PRE och sen leka + fiiika med dem. Hinkleken (aka The Bucket Game) var för sjukt roligt x) Slutade vid två, cyklade till stan med Mimmi och Jenze. Hann nästan löpa en mattebok innnan jag fick springa ifatt bussen som konstigt nog inte var överfull. Åkte till Osbeck och träffade Carro (?!) som följde med mig och Kim till mig. Vi bakade kladdkaka. Den blev ganska kladdig xD Och mycket god :D
Carro stack, jag och Kim "cyklade" till henne och nu har jag läst ca 50 sidor Gösta Berling :D Har varit duktig och förberett allting så jag ka lägga mig tidigt x) *Stolt*

Oskar kommer (kanske) hem i helgen, HELA helgen
:D

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som läst (Y) Hahaha :D Cykelturen på morrnen vad ganska nice förutom att jag "råkade" åka ner i staketet? Whoops, your fault or what? xD

    SvaraRadera
  2. Oskar KOM hem i helgen :D

    SvaraRadera