måndag 17 augusti 2009

Love Lockdown

Segade och gick inte upp förrän halv tio. Städade mitt rum, vilket verkligen behövdes. Tog upp ett halvt datorord som fick bli förvaring till alla skolböcker. Det kändes faktiskt bra. Fast kom fram till att jag borde ha pluggat mer. Men men. Åt och åkte in till Halmstad vi ett. Hämtade mina nya glasögon och letade efter en grå "collage-tröja" som jag faktiskt också hittade. Dock var den lite dyr och lite rosa men det fick gå ändå (lol jag snackar verkligen om shopping :S). Tog tre bussen till pappa, läste Gösta Berling som en god elev x) Spännande (Y). Var hemma fyra. Vid fem kom min syster... Som jag inte träffat på sex eller sju år. Och ändå var det som om tiden stått stilla på nåt vis. Konstigt. Men roligt. Tacos.
Cia, Simon, Jonathan <3

Har fått schemat av Max (Y) Det var för jävla underbart kan jag säga! Är grymt tacksam xD Även om Fredagarna inte var så himla lysande (slutar kvart i fyra som det ser ut nu) så vart det riktigt bra! :D

Oskars första dag. Han ska få flyga på Onsdag, eller om det var Fredag :D Lycka till... Du är bäst <3

1 kommentar:

  1. Både och faktiskt :)

    Tack... Jag hade inte varit det om det inte var för dig <3

    SvaraRadera