lördag 1 juni 2013

Musikfest

Idag är det en stor musikfest i Oslo med 13 scener och sjuuuuukt många band. Jag och Daniel har hängt i centrum på Youngstorget och sett på thailändska danser, alternativa blondiner och många härliga gitarrkillar. Och ätit världens godaste thaigryta. Mums.

Det blev häng i stan tills det började bli kväll, och då drog jag och Daniel hem till honom och åt fläskfile (jag vet att det ska vara apostrof  men jag får inte till det på detta norska tangentbord #%¤#. Det där skulle visa diverse svärdord, om ni förstår.) och bea-sås och klyftpotatis. Mums. Runt 9 bar det av in till stan där vi träffade några gamla vänner och några nya vänner, hörde på lite musik och den beslutade oss för vart vi skulle dra. Det blev Justisern, som jag fortfarande inte fattar hur det egentligen stavas, där vi dansade hela natten till 80-tals musik. Awesome. Jag agerade wing-man åt Daniel, vilket gick sådär men var väldigt roligt. Träffade lite folk och fick ont i fötterna. Cyklade hem barfota. Jag gillar sommar i Oslo. Jag gillar vännerna i Oslo. Jag gillar Oslo.




Peeeeeeeace out (honör)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar