måndag 17 juni 2013

Man blir arg när

Någon snor styret på ens cykel. Jag blir så trött. Jag har köp dubbla lås, ställt cykeln på öppna ljusa ställen där folk går så att ingen ska kunna ta något obemärkt, och tänkt att jaja det är en gammal cykel, vem vill ha den. Och. Så. Snor. Någon. STYRET. Klippt av bromskablarna, tagit hela styret och cykelkorgen. Det avr en arg Linnea som tog trikken till jobbet imorse. Gah.


En grej som var en aningens lite kul var att det var en svensk kille som ringde in till jobbet och frågade om vi säljer cykelstyren.. Jag frågade om han också hade fått sitt stulet...



Den som snodde mitt cykelstyre kan gärna lämna tillbaka det asap, alternativt komma och ta hela cykeln, är inte så välbalanserad att jag kan cykla utan styre. FU folk som snor cyklar, må pesten ta er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar