måndag 27 juli 2015

Hengslete

"Han som er litt hengslete." Say what? Men ja, hängseln är ju tunna förvisso.

Tillbaka på gymmet, tillbaka på jobbet och tillbaka i staden där jag nog mest hör hemma ändå.Det var otroligt skönt att komma hem igår, även om det såklart var hur kul som helst att träffa alla vänner igen. Körde veckans första benpass på gymmet, blev ordentligt slut och det var allmänt grymt att vara nästan helt själv på gymmet. Känner att det börjar ge lite resultat med nu, riktigt kul att kunna se skillnad! Men framför allt är det skoj att kunna ta större och större vikter, även om jag skyndar långsamt.

Kollegorna hade saknat mig över helgen. Renate välkomnade mig med ett högst hej och världens största leende, och MC berättade att han hade drömt om mig. Hihi. Och Lukas klagade på att jag inte köpt godis till honom... Oh well. Allt är som vanligt.



Försöker hitta Finnmarks dialekt på youtube men hittade lite annat skojigt. Alta är också kul, de låter så sega och eftertänksamma hela tiden. Finnmark är lite som en blandning av norska och finska. Otroligt mysigt!

Har även hittat min hårfärg. Som inte finns. Buhu.

Roxette - One Wish 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar