måndag 25 maj 2009

Duck and cover

Först: ha ha HAHA xD
Sen: ? (frågetecken)
Sist: Hmm... Jamen det var ju bra...

I guess we´re even now

Takida - The Dread


Tack kära vänner i Pre-Dp08 för en mkt bättre dag än jag hade väntat mig :) Skrev klart engelskan på morgonen (jag hann trots försovningen) och så jobbade vi med den nya roliga redovisningen på svenskan x) har faktiskt redan skrivit ner lite fakta om Strindberg och han med konstigt namn x) Imorgon ska jag, Sofia, Jennifer och Mimmi L ha engelska lektionen. Och så ska vi få reda på nat provet :S Ush :S Jaja imorogn är en annan dag x)
Social studies var ju GYRMT roligt också xD Vilken tur att jag iallafall försökte låsa in mina tankar och lyssna på pappa Hans, eftersom vi sen fick ett slags oförberett prov på det han babblat om xD Hmm synd att det inte var en bonusfråga om hans små intressen (jag tänker på atlasen + ehm olika folkslag xD). Då hade alla kunnat få MVG x)

Nu ska jag lyssna lite mer Emanuel och plugga :)

2 kommentarer:

  1. Haha duck and cover, så jädra bra x) Ooops! har inte skrivit ner några mer ord till leken imorgon, men det löser sig väl :p

    SvaraRadera
  2. Sv; Thank you ! :D
    PLuggaru physics? ^^ DON'T YOU JUST LOVE PHYSICS?! =)

    SvaraRadera