tisdag 26 maj 2009

Jag har ord som behöver synas

"A slip of the foot you may soon recover,
but a slip of the tounge you may never get over"


Även denna dag var en bra dag. Pluggade riktigt duktigt innan skolan började, förstod tom lite av fysiken (Y). På engelskan fick vi tillbaka Eng B proven, som gick ganska okej. Jag, Mimmi, Sofia och Jennifer höll i lektionen vilket var jätteroligt (typ) xD Tyckte iaf vi var duktiga :D
på kemin labbade vi och det var ungefär som vanligt, fast känns som att vi har mer koll nu faktiskt :) Ska få tillbaka kemi proven imorgon, ush :S Omprov here I come.
Sist hade vi matte. Räknade lite med Mimmi Å, fast vi satt mest och pratade om exempelvis Liseberg haha. Vi fick tillbaka våra Matte A prov som gick jättebra faktiskt :D Eller ja jo det kändes som att jag skulle få det jag fick. Hoppas bara mamma kommer ihåg det där hon sa om att jag skulle få 100 kr för varje rätt svar... (a)
Efter matten (hade ingen tyska) åkte jag och Mimmi L in till stan. Vi satte oss i Gallerian och snackade vilket var väldigt... Ja hur beskriver man det? Bra. Det kändes bra. Tack :D
De här dagarna har varit både väldigt konstiga och väldigt bra. Men Jennifer och Mimmi, ni ska veta att jag är väldigt glad över att jag får ha er i min klass x) (Hmm det där lät lite udda). Jag hoppas ni fattar x) :D

Nu ska jag snart träna.. Och plugga fysik -.- Jippie, fysik prov två dagar i rad -.- Och sen tyska -.- Jag längtar nästan till.. Nej. Jag kan inte säga det

2 kommentarer:

  1. Till sommmaren? :O

    SvaraRadera
  2. (nu blir det lite pinsamt för vet inte om du menar mig fast jag tro du gör det:p) Men om du menar mig så IIIIH :D vad glad jag blir, det värmer. Jag är väldigt glad över att ha er också, allt blir så mkt.. roligare! :) <3

    SvaraRadera