lördag 23 maj 2009

Everything is so much better on the outside

Songs of today

Bullet For My Valentine - Say Goodnight/Disappear
Johan - Tumble And Fall
Jens Lekman - Kanske Är Jag Kär I Dig
Maroon 5 - Simple Kind Of Lovely
Erik Segerstedt - I can´t say I´m sorry (mobbas inte)
Teddy Geiger - For You I Will (Confidence)

Who´s the pig now

Idag har jag varit duktig. Först tränade jag och mockade. Sedan lagade jag mat till mig och mina kära små systrar. Det blev faktiskt gott och de gillade det :o (Lax med spagetti o sås). Sen skrev jag lite på the speech men det blev ganska flummigt. Inte klar "/ Nu har jag åkt hem till mamma och sitter och lyssnar på musik. Ovettig göra. maat (Y)

Fantomen på operan -.-

The best way to touch your heart is to make a scalpel of myself

Laughter

1 kommentar: