tisdag 12 maj 2009

What it´s like to fail

Vem kommenterade min blogg igår :O

Seether - The Gift

I didn´t mean to cry,
I didn´t want anybody to feel pity
I never meant to fail
it just happend to be that way
I´m really not a coward
I did not mean to cry


Fan vad jag är trött! Jag orkar ingenting, vill bara åka hem och sova. Fattar inte. Kan knappt hålla ögonen öppna på lektionerna. Kemin var hemsk, och det oväntade tyskaprovet vi hade sista lektionen (som jag trode var inställd) gick ju inte heller så bra. Hörde knappt vad de sa. Blö. Jaja, det betyget spelar ju ändå ingen roll. Möh.
Ska snart träna och sen duscha och till sist sova. Men jag sätter tio spänn på att när jag väl ligger i min säng så kommer jag inte kunna sova. Blö.

I´m sorry if I´m not good enough...

I´m not inlove
I´m okay
I´m inlove

I´m not okay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar