lördag 11 september 2010

Markaryd!

Har varit väldigt mycket Markaryd denna vecka, ändå har vi ju inte precis varit där...
Äntligen har vi internet igen, har inte haft det hemma sen i Måndags så det har blivit ovanligt mycket läsande haha. Både böcker och skolgrejer. Läste tex ut det jobbigt tjocka historiahäftet som är läxa till nästa vecka redan igår. Sen fick vi 40 frågor vi skulle svara på medan vi läser det... Visst det är bra att repetera och läsa om det men så roligt var det faktiskt inte...

Igår var jag, Mimmi Å, Jenze och Ellis ute och levde loppan på stan. Okej vi kom bara till vattenporten för Ellis är ju inte myndig än, men det var himla skojsigt! Jag blev liknad vid en delfin och Ellis ser tydligen ut som en alien - ja som Erik Grönwall! xD Ellis har även lite problem med sina armar som ibland blir för långa! Dessutom stiftade vi bekantskap med Mustafa och Mohammed, de nya stand-in för Mufasa i Lejonkungen. Fast, vem är Mohammed?


Och kors i taket, GC har släppt en ny singel! Har inte bestämt mig för var jag tycker om den än, det är lite för långt ifrån deras original sound... Good Charlotte - Like it's her birthday

Idol har ju börjat och jag som varit utan internet har faktiskt kollat på det! Idol Niklas Alehed, måste ses!

Beautiful Disaster - Kelly Clarksson
Skillet - It's Not Me It's You

1 kommentar: