torsdag 16 september 2010

Titel under förändring..?

Jag tror det är höst
Var verkligen sugen på att dra täcket över huvudet när jag såg vädret utanför fönstret. Ushligt, kallt, regnigt, blåsigt, blö. Men jag lyckades ändå ta mig upp och ut och ända till bussen. Dock bestäde sig bussen för att sluta fungera en hållplats från österskans så jag blev försenad till skolan (vi kunde faktiskt inte ens gå av bussen, dörren hade fastnat). Men det blev en lyckad dag ändå, hade biologi, matte och engelska och så röstade vi ju i skolvalet. Spännande, funderar på om det kommer bli nån slags motsägelsefull vinst för ett visst parti som ogillar ca 50% av alla som går på Sannarp. Mer säger jag inte för då kommer väl någon anklaga mig för att vara... ah x)

Sen jag kom hem har ett antal händelser inträffat som jag nu tänker ta upp i punktform:
1. Tarina var halt så jag kunde inte rida idag heller. Rätt skönt ändå med tanke på vädret som ju inte var det bästa. Tror inte Tarina klagar heller faktiskt...
2. Jag fick även tid till att kolla dagens idol och det var en massa skojigt där idag! Bla var ju allas vår rock me mama-kille med och gick vidare! Ett välförtjänt grattis till honom :)
3. Klockan 20.30 gjorde jag lite multi-tasking och lyssnade på Sonic Syndicate live på p3 (från Metaltown, wiho!). Jag MÅSTE köpa biljetter till deras spelning på B&B, någon som känner för att plötsligt fylla 18 (pik David/Micha) x)
4. EMANUEL LEVER! Detta findade jag iofs ut på engelskan idag men jag måste ju ta upp det. De har skrivit ett alldeles färskt blogginlägg på myspace och nu hoppas hoppas hoppas jag att de även är på g med lite ny musik. NU! :)
5. Vi har köpt ett smörpaket som heter Flora. Varför ska man ändra på nåt som redan är bra, vad var det för fel på Bregott??? Och vi har tydligen ingen osthyvel...
6. Pappa trodde att Eva fyllde år idag, men hade inte hunnit köpa någon present. Eva blev lite förvånad, hon fyller ju inte år förrän om en månad... Förstår ni varför jag inte är bra på att minnas födelsedagar?? x)

Hmm just ja, vi har historia prov imorgon. Man kan borde plugga? Naaah, det finns ju bättre saker att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar