söndag 19 september 2010

Powershift

Jag skriver alldeles för mycket

Det är val idag.. Och jag hatar att prata politik, speciellt i dessa valtider. "Vem ska du rösta på," nej vet du vad det tänker jag inte tala om. Det är min ensak. Jag vill inte förknippas med en viss färg, ett visst parti, en viss person. Alla vill väl ändå samma sak, att världen ska vara en plats att tycka om. Apropå går tydligen "Roten till allt ont" på tvåan på söndagar. Underbart program, underbara anledningar till varför relgioner bör tas med en stor nypa salt.

There's just so much misery in this world
Tur det finns musik som gör en glad
Sonic Syndicate - Powershift
Med risk för att låta som ja jag vet inte vad, en mindre seriös
18-åring kanske,så har jag nu hittat hallands snyggaste kille. Han finns med i ovanstående video och tjalala, jag ska få se honom den 22 oktober. Om det bara finns biljetter kvar...

Can you keep a secret
Can you keep a secret
I'm inlove with you
Can you make a promise
Can you make a promise
Stay forever true

Then I'm forever yours

Tell me what you're feeling
Tell me what you're feeling
I just wanna know
Tell me what you're dreaming
Tell me what you're dreaming
Let your feelings show

Stay and don't let go


Cassablanca - La Voix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar