onsdag 7 maj 2014

Time for some changes

Det stämmer, jag har bytt bild där uppe, om någon missat det. Kände att det var dags, den andra är ju tre år gammal (herregud). Hittade ett festivalband från 2011, hade ett helt nytt som jag sparat på sen jag jobbade där. 2011. Året jag tog studenten. Så stört längesen, och ändå bara igår. Hmm. Det här med tid är inte riktigt min grej.

Kollade även igenom lite blogginlägg från januari och februari (letade efter en norsk låt som jag inte hittar, typiskt). Insåg än en gång, som jag ofta gör när jag ser tillbaka, att allt är mycket bättre nu och att jag är mycket gladare. Eftersom jag upplever detta ganska ofta undrar jag när jag når max, och varför jag inte är asglad nu om det nu blir bättre hela tiden. Vet att det inte funkar så, men ändå. Jag är fett nöjd med hur saker och ting är nu, även om mycket är nytt samtidigt som mycket gammalt kommer tillbaka. Det går bra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar