måndag 5 maj 2014

Weekend 2.0

Efter mycket beslutsångest och för lite sömn efter Valborgs festligheter beslutade jag mig för att spendera helgen i Halland. Träffade mormor, åt tårta, handlade kött och packade ner större delar av min tonårstid. Mamma ska flytta och eftersom jag har så sjukt mycket saker kvar i rummet i Laholm har vi bestämt att det är lika bra att börja pracka så fort som möjligt. Jag inser också att jag måste bli betydligt böttre på att göra mig av med sånt jag inte använder. Det tar ju faktiskt bara plats.

Idag är det måndag. Jag och Pepsi sitter och myser i soffan. Ska snart packa ner det frusna och sen bär det av till Halmstad för att hinna träffa Ellen och Astrid innan jag far tillbaka till Oslo. Jag har ont i halsen. Tagga Holmenkollstaffetten på lördag. Host.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar