tisdag 8 mars 2016

Go with the flow

Plugg 8-16, ja idag har jag varit sjukt effektiv. Kom äntligen in i flowet och skrev som tusan på inledning och syfte/teori/metod på c-uppsatsen. Det känns så sjukt skönt att va klar med den här biten, även om jag väntar mig rejält med synpunkter från handledaren. Det går lite upp och ner, känner att jag inte riktigt orkar fokusera till 100% och göra mitt bästa när det är såpass mycket annat i skolan nu, men det känns grymt skönt att iallafall ha kommit igång nu. Woho. Har firat med gymträning med Nanna, pestopastakyckling samt ätit upp det sista av mina lakritskulor.



Förresten. Jag satt och sökte på en grej till c-uppsatsen och kom av en slump in på en rätt rolig killes hemsida. Det första jag läste handlade om att skriva en c-uppsats på 24h (inte något jag har tänkt göra) och det var ganska intressant läsning, dock verkade han ge upp framåt småtimmarna så ingen vet riktigt hur det gick... Hur som haver, snubben hade en del fina dikter och verkade ha en ganska intressant syn på livet. Självklart verkade bloggen inte vara så använd och segt uppdaterad, och inte ens efter mina grymma eftersöknings-skillz hittade jag någon ny blogg. Men men skam den som ger sig.

Länk till hemsidan och dikterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar