måndag 28 mars 2016

Hemmafrustädningiställetförplugg

Idag har jag varit ganska effektiv. Nämen, har hon äntligen fått gjort lite på c-uppsatsen tänker ni?! HAH! Nä serru, c-uppsatsen ligger fortfarande i dvala. Istället har min inre Monica (referens till den städgalna karaktären i Vänner) hittat fram och fått mig att effektivisera allt utom plugget. Direkt efter frukost satte jag igång en maskin med mina och Jimmys kläder, dammsög hela lägenheten, dammtorkade på Jimmys rum, städade köket, vattnade Jimmys blomma samt flyttade runt på lite grejer i hans rum. Nu kommer han inte hitta någonting där inne, stackarn. Höhö. Fundera på att leta efter en ordentlig dammvippa så jag kan damma hela lägenheten.... Och så ska jag såklart laga mat sen, det måste också förberedas. Lax och broccoli i ugn med potatis. Det tar ju lite tid... Höh. Jag vill verkligen inte plugga, om ni inte har förstått det. Gah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar