söndag 6 mars 2016

Ljuger vitt för mig själv

Jag trodde jag skulle sova ut. Jag trodde jag skulle bli piggare. Jag trodde jag prioriterade rätt. Jag trodde jag skulle vara produktiv. Jag trodde att jag skulle tycka det var kul att bli klar. Jag trodde att det skulle bli en bra dag idag. Framförallt trodde jag att allt skulle lösa sig.

Better run for cover
You're a hurricane full of lies




Vet inte hur många låtar av McFly jag lagt upp, men på nåt sätt är de faktiskt väldigt bra.

McFly - Corrupted


Let's convince ourselves it's all under control,

A stone that we can break, 
But is this what we want?
'Cause might miss the hate, 
I know it feels so good,
To make the same mistake (mistake, mistakes).

So good you got to abuse it,
So fast that sometimes you lose it,
It cheers you up when you feed it, but everyone needs to eat,
Am I too much for you?
'Cause you're too much for me,
Still wanna be corrupted.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar