fredag 18 mars 2016

Ingen rast och ingen ro

Har varit hos pappa sen i onsdags. Ska snart åka hem, gymma och packa inför söndag. Har lite ont i halsen men känner ändå att två dagars vila var lite väl mycket. Nåväl. Fick iallafall komma ut på en "powerwalk" igår med hundarna, de traskade på rätt så bra faktiskt. Mysigt :)



Det känns sjukt skönt att tentaperioden är klar för den här gången. Hade egentligen velat ha några dagar ledigt och vila men eftersom andra utkastet av c-uppsatsen ska in om bara tre veckor så känner jag att jag måste fortsätta i ett någorlunda högt tempo. Vet ju att det inte kommer bli så väldigt mycket plugg när jag är i Oslo, jobbar ju under mina vanliga pluggtider. Men men. Det löser sig. Måste bara komma på hur jag ska utforma uppsatsen, jag vet ju på ett ungefär vad jag vill få fram men inte hur jag ska visa det. Jaja. Oftast går det bra. Det blir iallafall skönt att komma bort lite :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar