onsdag 23 mars 2016

Jobb utan jobb

Den här veckan har (hittills) enbart bestått av tre arbetsdagar, vilket på ett sätt har varit en skön mjukstart. Dock innebär det att jag a) inte får träffa mina kollegor på några dagar och b) att jag måste skriva på c-uppsatsen nu när jag är ledig. Jimmy jobbar hela påsken och de flesta andra är hemma under ledigheten så jag borde passa på att få pluggat lite. Jaja.

Vi har varit duktiga och satt upp oss på en tvåveckors prova-på-träning på Friskis och svettis på Majorstuen så nu ska det bli ordning på torpet. Känner verkligen inte att jag vill komma efter med träningen nu när jag är här och ändå har en del tid över så det passade väldigt bra. Det är ett ganska litet gym men det är väldigt lite folk där och redskapen är rätt fräscha (och de har bastu, vilket är det viktigaste enligt Jimmy). Smidigt. Ska även försöka ta oss ut till Sognsvann och springa lite någon dag när det är fint väder.


So long.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar