onsdag 10 juni 2009

57 57

You can make me smile for a while
But it´s just not the same...
He can make me... glad?

Vincent - Don´t Hate on me/Enemies

Why did you have to come?

LAST PHYSICS!
HAHA Katarinas kommentarer idag på svenskan när vi snackade betyg var ju underbara xD "Du är en "shit". " Men det är bra med lite damp". Bra dag för övrigt :) Oturligt nog kunde vi inte göra vår physics redovisning viket var mkt synd x) Men de flesta överlevde nog ;) Gick lite i stan med Mimmi (och Sofia + Michaela). Halmstad är inte lika trevligt när det regnar om man säger så. Mina skor + sockar blev verkligen soaked -.-Mimmi försökte få mig att prova ett par klack-skor (såna hon kunde gå i när hon var tio ungefär xD) vilket resulterade i att jag kände mig jättetjejig och Mimmi blev galen på mig för att vi har så olika smak xD Men men hon är bra ändå :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar