söndag 7 juni 2009

Boring

186 messages since the 24th of April. To you only

Denna dag var otroligt tråkig till en början. Försökte skriva CAS men det gick verkligen inte, så jag satt vid datorn och tråkade... Men sen hände någonting :O Oskar tog med mig till Maxi långt borta i dte stora landet Mellbystrand x) Vi shoppade loss och så stod vi och kollade på Stackars Johanna när hon jobbade på donken x) Sen körde Oskar mig till Kim (världens motvind). Vi snackade och kollade på "Shooting Dogs" som såklart var sorglig och som såklart fick mig att gråta x) Sedan försökte Kim övertala mig att börja i Nv08. Hmm x)
Gick hem i det blandade vädret. Hittade försenade födelsedagspresenter avdumpade av kusin x) Fick en ring (som fastnade på fingret), en groda (som var jättesöt och snäll), 300 kr (wiho!) och jätteäckliga geléhjärtan och halvgod choklad :S Känner mig bortskämd men allvarligt x) Geléhjärtan är verkligen inte min grej x)
Nu ska jag lyssna på HIM :D

Som sagt, jag föddes blond =)

2 kommentarer: