torsdag 11 juni 2009

On Holiday?

Oh, the truth hurts
and lies worse

Sizzla - Be Strong
Passande låt...
Men alltså den här skolavslutningen kändes riktigt bra. Det var bara när alla i aulan ställde sig upp och sjöng Den Blomstertid nu kommer som det blev lite jobbigt x) Och tråkigt att inte kunna vara med Kim :S Konstigt liksom... Hade nästan hellre varit på Osbeck och haft avslutning med dem x) Fast det hade varit jobbigt det med...
Blev nerskvätta av treorna när vi väntade på bussen (stackars tjejen med mobilen. Hon måste fått ont i halsen av allt skrikande). Vi kunde ju gått till Netto och tagit bussen där.. Men som den superintelligenta tjejen sa: det är ju lika långt til stan som till Netto." Ehm just ja... xD Men vi kom på bussen till slut och tog oss till Fribergs där vi fikade (jag, Jenze, Mimmi x2, Micha, Sofia, Helena, Moa och Max). Åt en hallonpaj som så klart gjorde mig så mätt att jag inte orkade äta nåt sen xD Snodde lite av Jennifer hmm pasta grej (A) Fick skjuts hem av Jenze and her dad and some guy.. :) Har tränat ovh sitter nu och njuter av att jag inte har något plugg... Förutom de där böckerna då.. Ehm ah x) Ska försöka komma på vad jag ska göra imorgon/Lördag också.. Blöö =)

You twist my mind around
"I spin your head right round"
Yeah, Tell me about it...

1 kommentar:

  1. Tack för idag! Kommer sakna dig under lovet! Fasvi ses ju på tisdag, men hur ska jag klara mig sen? :O <3

    SvaraRadera