måndag 8 juni 2009

Tick Tack

Upside down Sovmorgon till nio, fast väcktes halv nio av en "Börje" från telecom som berättade att vår telefon fungerar. Oh really? :O x) Kunde inte somna om så jag gick upp och hm pluggade host satt vid datorn x) Tog tio bussen till skolan. Åt med Jennifer och Mimmi. Det var nog den geggigaste lasange jag någonsin ätit! xD Engelskan var trevlig trots att vi bara var nio pers (elr kanske tack vare av det?). Vi läste sångerna/dikterna om favourite item högt. Fick även tillbaka the speech. Blev faktiskt nästan glad eftersom jag fick 6 på båda (a). Gick efter det till vaktmästarna och mutade dem x) Haha tänk att det finns såna humörsvängningar xD Sist hade vi social studies. Kollade på Pappa Hans film från Africa/Island och fick höra hur hans gamla engelska lärare hade låtit xD Ojoj.... x) Stannade kvar i skolan med Mimmi. Vi mumsade i oss hamburgare/pommes från Max och fortsatte med vår Physics powerpoint. Den kommer bli fett cool x) Vi tänkte att om vi verkligen satsar på designen så märker folk inte att vi inte har så mkt fakta att säga xD

Jetzt lyssnar jag på Franz Ferdinand. Ska plugga (a)

I don't mean to diss, I really wanna kiss

Your overrated on a system
But you keep insisting
That even way back then, you should have been a ten
I was just a sucker punk
Tryin to get a nut, once I got you - forgot you
I will leave you high and dry

Ill Nino - Make me feel

Upside potential = kursstegringspotential

1 kommentar:

  1. iiiih! Grattis till 6:orna! Skit bra ju :D ´Nu måste du fan vara nöjd! :D
    Ah precis, bäst för motivationen att den kommer till nästa år, annars är jag köööörd ^^

    SvaraRadera