torsdag 18 juni 2009

Att övervinna rädsla

Åh jag vill jag vill jag vill dit!

Idag har jag hämtat engelskaboken i skolan, oätit lunch (kompensationssvältning only for you Oskar xD) och kollat på när Sara hade hoppuppvisning. Duktigt :)
Hopptränade på kvällen och det gick bra. Kan komma med lite hästnördsinfo om att vi inte hoppat högt på ett tag, så när vi vände upp mot 1.20 räcket var det lite läskigt. När Remus sedan nästan stannar, hoppar stillastående och jag sitter framför sadeln, nästan på örionen på honom blir jag ju inte lugnare. Men jag lyckades åla mig tillbaka till rätt position och vi hoppade hindret utan problem. Sånt gillar man. Vilken tur att jag inte fegade ur

You don't know how long I have waited
and I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
and my love for you is still unknown

Heart - Alone

1 kommentar: