torsdag 2 januari 2014

Planering av 2014

Hejsan hoppsan.

Nu är det nytt år, ny månad och ny arbetsdag. Känns konstigt att liksom börja veckan på en torsdag. Även om jag ju jobbade både måndag och tisdag. Så kan det va.

Jag har insett att båda kurserna som jag vill läsa i vår innehåller två böcker som kostar 400 och 600 kr. Suck säger jag. "Ska du verkligen låta det stoppa dig? Kursböcker är ju dyrt, det fattar du väl." Jo men jag tänker inte ruinera mig på en bok jag ska läsa till en flum-kurs på ett halvår. Nej tack, det är det faktiskt inte värt.

Sitter och tittar på resan. Min och Oskars resa. Jag vågar fortfarande inte riktigt tro att den kommer bli av. Allt känns fortfarande så långt borta. Men det kommer bli awesome. Har googlat fram Virachey National park, det verkar nice. Funderar på att dra dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar