fredag 9 oktober 2015

Fredagsmodus (eller?)

Även om vi inte har föreläsning varje dag och vår tid mest består av egna studier, så är det något visst med fredagar. Jag vet att jag kommer plugga stora delar av helgen, men det känns ändå rätt gött att vi är "lediga" fram till onsdag (eller tisdag, inte helt säker). Nu kan man liksom bestämma själv när man vill plugga, och man slipper bli avbruten av en föreläsning mitt i alltihopa :D

Tog bussen till pappa igår efter föreläsningen, ganska spontant, och ska vara här tills imorgon. Har faktiskt fått rätt mycket gjort den här morgonen, även om jag knappt ser datorskärmen då jag glömde glasögonen hemma i all hast. Men men. Oftast går det bra. Cessna ligger och sover på köksbordet, tror att hon nog har saknat mig lite faktiskt. Halsen spökar på riktigt nu, har fått avstå halva gympassen den här veckan så att jag inte blir ännu sjukare. Har inte tid för det såhär två veckor innan tentorna.... Gah!


Länkar en väldigt söt reklam!

Cervello - Carry Me Home

I need to live this now 
I'm heading my way for something new 
All i have in mind 

Is where i can find a place to go on
Show me the way


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar