måndag 19 oktober 2015

Kanelbulleångest

Kanelbullarna blev extremt goda, blev förvånad med tanke på att det var första gången jag bakade (och att köket såg ut som ett bombnedslag efteråt samt att det blev en del improviserande höhö). Fett nöjd. Det jag är något mindre nöjd över är dock att jag ens bakade kanelbullar från första början. Ja, okej jag har velat göra det i typ ett år och var sjukt sugen, men det känns som att jag helt kommit ur min nyttiga fas. Träningen har gått upp och ner, har varit sjuk sen jag kom hem från Oslo, en jedrans förkylning som aldrig vill släppa helt. Har börjat äta bröd igen och choklad slinker det ner var och varannan dag, till och med glass har jag infört som regelbunden njutning. Vad händer egentligen? Gah! Måste försöka samla mig till årets andra "deff" som är tänkt att komma efter tentan. Suck. Skärpning nu.

Nåväl, åter till pluggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar