lördag 24 oktober 2015

Legalitet och oxoniumjoner

Det är ungefär vad denna lördag består av. Tenta i förvaltningsrätt på tisdag och miljökemi på torsdag. För en gångs skull känns det som att vi började plugga i tid. Ändå är jag väldigt osäker på vad jag kan och inte kan. Allt känns som ett enda stort pärlemomoln som tar bort hjärnceller i min hjärna (ungefär som det förstör ozonskiktet, typ, ungefär...). Japp. Det går bra nu. Det ska hur som helst bli skönt när dessa tentor är över så att man kan fokusera på litteraturvetenskapen och psykiatrin. Den sistnämnda har jag rätt bra kontroll över, nästa inlämning är på söndag nästa vecka så det är rätt lugnt. I litteraturvetenskapen däremot har jag en inlämning på onsdag, samt två som redan skulle varit inne. Känner att jag inte kan fokusera på det förrän tentorna är klara, det är ju de som är prio 1. Ändå ligger de ju självklart och gnager. Men men. Oftast går det bra. Ska försöka göra onsdagens litteraturvetenskapsuppgift imorgonkväll, när jag har pluggat klart inför tentorna. Måste visst handla mat med. Och packa. Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar