söndag 17 augusti 2008

För att rädda dig och mig

//Jag föll men inte fångade du mig//

Varför är frågan vi alla ställer oss, men vem kommer med svaren?
Jag är inte den som tar upp våra problem, och det gör inte heller du.
Ingen vågar tala, ingen vågar se.
Jag trodde du kommit hit för att träffa mig, men allting blev så fel när jag såg dig.
För jag är så himla kär men det är inte du, inte här och inte nu.
Jag visste inte då att ett ja kan bli ett nej. Halvvägs i luften insåg jag att du hade ändrat dig.
Du var inte där för mig

Detta kommer aldrig läka, ingenting blir som förut
Men jag orkar inte mera, vill att allting ska ta slut
För jag vill inte mera se dig, inte mera tänka som jag gör
Kärleken inom mig är det enda som förstör
Du är mitt liv, det enda jag behöver
Men jag vill inte att vår vänskap ska vara över
så nu tar jag farväl av dessa oförglömliga dagar
För att jag inte ens dig behagar

Jag var nog kär i dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar