lördag 16 augusti 2008

Töm mig på luft, själ min tid



Yeah, every wish came true. LoL liksom^^ So I can´t hurt you anymore (8)



Möte med en ängel, så fan heller!

Du gav mig luft när min egen inte räckte till

Under mitt paraply där torkar inga tårar ut


Vincent Vicious ffs
Jag minns din blick, din röst, ditt leende. Men allt det vackra har sitt slut
Ser du vågor längs gatorna, ser du människor som dränks av regn. Tillsammans var det alltid solsken
Ser du mörkret som lägger sig, du var det enda som lyste. Tillsammans var det alltid solsken
Allt har sitt slut, allt vackert tonas ut
Mitt väder täcktes av moln, allt var lågtryck
Våra löften blåste bort precis som löven på hösten




Tåget rullar in på min perrong, kom ska vi ha sex en sista gång
Kom och rädda mig från hösten ta min hand
kom och rädda mig från hösten till ditt land
jag vill bara va din jag vill bara va din jag vill bara va din jag vill bara va din...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar