måndag 11 augusti 2008

Tjoho, tjoho här gungar en ko

Nu har jag målat klart möblerna i mitt rum. Nästan iallafall. Men troligtvis komemr jag hitta en liten omolad fläck någonstans. Det skulle inte förvåna mig.
Och så har jag alltså hamnat här, framför datorn igen. Pappa börjar snart klaga igen. Igår försökte han få mig att ta laptopen, men oturigt nog funkar inte sladden med ström, och naturligtvis är batteriet tomt. Så det blir till att fortsätta trängas vid denna dator. Men det är väl helt okej... Typ
Nej nu borde jag verkligen göra något vettigt. Som att gå upp, lägga mig i soffan i hallen och läsa ut Harry Potter (jag vet att jag är efter) och smaska på lite Maltesers. Eller så kan jag gå ut och tvätta några träns. Det borde jag verkligen göra. Men jag orkar inte :( Kan göra det nästa vecka istället... Hmm, jag kommer ha ganska mycket att göra innan skolan börjar. Jag måste måla klart mitt rum, städa där och fixa allt så att det blir beboeligt. Och så måste jag läsa lite mer engelska så att det blir lättare när jag börjar plugga. Och så ska jag ju tvätta sadel och träns och sånt. Och så måste jag träna. Och kanske umgås med mina vänner.. Om jag hinner. :S
Jaja nu väntar några underbara dagar i söder :D Hoppas det blir bra... "/
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar