lördag 1 augusti 2015

Augusti igen

Ibland önskar jag att allt bara kunde ta slut
Kanske hade det blivit enklare för oss alla då?



För fem år sen, exakt idag, var jag och Carro på Rix FM i Halmstad och smygfotograerade Sanna Nielsen. '

För fyra år sen var jag ute och reste, hade pojkvän och skulle börja plugga litteraturvetenskap i Lund.
För tre år sen hade jag gjort min första sommar i Oslo och skulle ut på tågluff med Oskar.
För två år sen bodde jag i den lilla lägenheten på Bislett med min dåvarande pojkvän. Levde i en annan typ av Oslo-bubbla.
För ett år sen var Mimmi Lust på besök i Oslo. Det var helt klart den bästa, och den mest händelserika sommaren någonsin. Efter det beslöt jag mig för att flytta hem.

Och idag, 1e Augusti 2015 sov jag till 13.30, åt scrambled eggs till frukost, städade hela lägenheten, åt tacos, såg på Vampire Diaries och funderade på hur det kommer sig att man måste dö.



Static

I'm making it hard, it's the easiest way
Girl how can you be so sure?
Staying static helped no one before

1 kommentar:

  1. Det är lååååååååååång tid kvar innan du behöver dö charmtroll!

    SvaraRadera