fredag 14 augusti 2015

Sommaroslo

Jaha. Nu är sommaren tydligen här. Och jag jobbar för fullt, men ändå inte heltid. Men jag är inte bitter. Nejnej. Det är fint med lite sol. Jag kan ju åtminstone känna de varma vindarna genom fönstret...

Gymmade igår, fastän jag tänkte köra fredag-lördag istället. Gött. Tänkte prova Wide Grip Row idag, brukar köra narrow men man får ju variera sig lite! Woho. Annars då. Det är fredag. Jobbar imorgon så det känns inte direkt som fredag.. Men ändå. Ska väl fira lite på söndag, kanske med god mat, choklad och gott sällskap. Ångrar lite att jag inte rest något i sommar. Får ta det i höst istället. När jag pluggar 200%... Suck. Javel. Sånn er det. Har fått schemat för första perioden nu, tydligen ska vi inte ha djurkursen först som vi trodde utan den kommer i period två. Ständigt dessa besvikelser, HH har ju ingen koll...



Why can't you just do this one thing for me
"Because I never have and I never will trust you"

1 kommentar: