söndag 16 augusti 2015

Udda på Operan

Efter jobbet igår blev det gym och sen mötte jag Eric vid Jernbane. Vi gick ner till Operan och satte oss för att njuta av det fina vädret. Plötsligt kommer en turist fram till oss. Hon och hennes man är bröllopsfotografer från Mexiko och frågar om vi kan ställa upp som modeller på några bilder. "Yeah, sure why not" svarar jag innan Eric hinner protestera. Detta resulterade i 5 minuter av pinsamma bröllopsposer mitt på Operahuset som nu är för evigade både på facebook och instagram. Kul upplevelse. Man får ju faktiskt passa på, det är inte varje dag en fotograf från Mexiko ber att få fotografera en.





Tycker verkligen om de här bilderna, är förvånad över hur en spontan 5-minuters photoshoot kan bli så bra. Ser dock ut som att jag och Eric är superförälskade och att jag väntar hans barn... Vilket INTE är fallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar